Het kruispunt Waasmunsterbaan/Groenstraat is momenteel bereikbaar voor plaatselijk verkeer.
✅ Klanten mogen via deze weg rijden om ons te bereiken. ℹ️ Dit geldt enkel 's avonds op weekdagen en tijdens het weekend.
⚠️ Overdag op weekdagen vinden er nog werkzaamheden plaats. Om de werken vlot en veilig te laten verlopen, vragen we om dan via de andere toegangsweg te rijden.
Zo krijgen de werkmannen voldoende ruimte om de laatste werkzaamheden af te werken.
🚗 Let op: de Sijpstraat en Ketelboetstraat zijn eenrichting geworden! In de Ketelboetstraat wordt van noord naar zuid gereden, in de Sijpstraat van zuid naar noord(Ruiter)
Gelieve de borden te respecteren. Kom je vanuit Sint-Niklaas of E17 afrit Waasmunster? Dan bereik je ons best via Ter Ryendreef of via de Oude baan, Groenselstraat, Langenaardstraat, Ketelboetstraat zo de Hamstraat in.
Voor verdere info zijn wij steeds bereikbaar zodat we jullie toch mogen ontvangen tijdens de werken! 🤗
Tot binnenkort!
Dave, Natascha & team St-elooi