Terug naar hoofdinhoud

Welkom bij St-elooi

Wij verwelkomen jullie in een ongedwongen sfeer die St-elooi kenmerkt.
Met vrienden, familie of gezellig met 2, eten bij St-elooi voelt als thuiskomen door de persoonlijke aanpak.
Laat u verrassen door onze creativiteit en eigen touch aan gerechten en suggesties.
We brengen een waaier van Franse en wereldse gerechten.
We staan garant voor kwaliteitsvolle, dagverse en seizoensgebonden producten.

Je kan bij ons terecht voor een lunch alsook een uitgebreid diner.

Gelegen aan het molsbroek, hamputten, wandel en fietspaden.

Wij kijken uit naar uw komst!

Tot binnenkort,

Natascha en Dave

Werken Neerstraat

 

Het kruispunt Waasmunsterbaan/Groenstraat is momenteel bereikbaar voor plaatselijk verkeer.
✅ Klanten mogen via deze weg rijden om ons te bereiken. ℹ️ Dit geldt enkel 's avonds op weekdagen en tijdens het weekend.
⚠️ Overdag op weekdagen vinden er nog werkzaamheden plaats. Om de werken vlot en veilig te laten verlopen, vragen we om dan via de andere toegangsweg te rijden.
 Zo krijgen de werkmannen voldoende ruimte om de laatste werkzaamheden af te werken.

🚗 Let op: de Sijpstraat en Ketelboetstraat zijn eenrichting geworden! In de Ketelboetstraat wordt van noord naar zuid gereden, in de Sijpstraat van zuid naar noord(Ruiter)
Gelieve de borden te respecteren. Kom je vanuit Sint-Niklaas of E17 afrit Waasmunster? Dan bereik je ons best via Ter Ryendreef of via de Oude baan, Groenselstraat, Langenaardstraat, Ketelboetstraat zo de Hamstraat in.

Voor verdere info zijn wij steeds bereikbaar zodat we jullie toch mogen ontvangen tijdens de werken! 🤗

Tot binnenkort!
Dave, Natascha & team St-elooi

Een feestje binnenkort?

Een communiefeest, trouwfeest of iets anders dat moet gevierd worden?
Wij zorgen ervoor dat jullie een leuke en aangename middag beleven in onze mooie tuin en/of terras.
Wij openen daarvoor graag voor jullie de deuren op zaterdagmiddag en dit vanaf 15 personen.

Cadeaubon

Wil je iemand verrassen met een leuk en lekker geschenk? Dan is onze cadeaubon een goed idee!